Tuesday, August 3, 2010

Wargh!! Bosan Nya Hidup!!



Aku..merupaka anak bongsu dari 6 beradik...seorh abgku iaitu anak ke 3 telah pun meninggal dunia..
zaman kecilku teramatlah bahagia..aku mengikuti abgku sepupuku ke mana sahaja..
namn setelah ku remaja semuanya berubah..abg ku kini bekerja sebagai pegawai tentera dan tiada masa lagi untuk bermain denganku begitu juga sepupuku tapi dia kini belajar di U...
aku hanya berkawan di sekolah di rumah tidak...aku lebih terbiasa berkawan dengan org2 tua dariku dan mereka kini semuanya sudah bekerja jauh...bukanlah tiada teman seusiaku namn aku tidak terbiasa dengan mereka begitu juga mereka...
aku kini hanya terkurung di rumah,bosan,dengar mak membebel dan di marah kakak yg x sporting...
pelajaran??
Berminat tetapi meluat..meluat per..tengok muka cekgu yg asyik nak marah2 langsung x paham jiawa remaja,boleh kata semua cekgu jenis camni yg ngajar kela aku...aku selalu sangat lah buat kerja sekolah nih...tapi kalo salah sket nak komplem dan merapek panjang...
kadang2 kena denda sebab tersalah buat...jadi aku putus angin,putus semangat untuk
belajar,dan kadang2 kalo buat silap sket dah nak rotan2,malu ar depn org pompuan...
dari situ lah aku malas,benci pergi sekolah...
Dari Duduk kelas pandai aku turn kelas...no 2 laaa
dan bertambah malas lagi pabila semua kawn2ku juga malas maklum lah dah dok kelas no 2 kalo kelas no 3 dah mmg jahanam...
5 6 hari x pergi sekolah dah kena panggil ngan pengetua ... argh,x kesah apa nak takut....lain kali buat lagi...
hah!! akhir sekali kene tangkap hisap rokok kat lam jamban..kan dah kene gantung...
pastu duduk je kat rumah dengar mak membebel...pergi kedai kopi pun bosan gak dok tengok Tua x sedar diri dok cakap pasal betina...
layan blue?sory2 aku otak hijua punya..
zzzzz,sekarng ni aku meluat sangat ngan nama sekolah nie!!!
lantak ar PMR(pergi mampus r)...
dah x der benda sangat nak buat aku pilah masuk bandar(Kota Bharu jer)...
baru turun motor terdengar pulak minah cute menjerit2 minta tulun ,rupanya bag dia kena ragut daaa...bestu peduli ape aku?nak tolong?porahhh bukan dapat duit pun... aku pun melangkah berjalan lintas jln raya..sedar x sedar peragut tuh menghala ke arah aku...Kedusssssh!!!!!! dia langgar aku daaa-.-
lepas tuh patah kaki ,alhamdulillah
cantek~~ tolong org tanpa rela...
dah lah kena membebel,kena gantung sekolah,dah putus hangin dak belajar dan kaki patah..huaaaaaaaaaaaa tertekanny akuwwwww....jadi nak hilangkan bosan aku tulis benda ni-.-
tapi masa aku tulis benda ni aku dapat berita mak aku nak hantar aku kat sekolah tahfiz!!huaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
apa boleh buat redha jerlahhh,,sob3x...
doakan lah aku insaf*_*

wassalam...

No comments:

Post a Comment